Cute Flowers



21

2012-04-18 @ 20:27:00 i Allmänt
SVART PÅ EN FRÅGA JAG FICK.
KommentarTid anna om sing for your life:
Kan inte du visa hur du gör såna där bilder så att det ser ut som rutorna liksom? :)
__________________________________________________________________________________________
.
.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det , men jag hade iaf ett program som heter " PhotoScape" när jag gjorde det.
.
.
*När man öppnar PhotoScape så kommer det upp en cirkel med olika ikoner. Där valde jag " bildsida"
.
*På bildsida så kan man välja olika "mönster" eller vad man nu ska kalla det, i högra spalten.
.
*Jag valde ett "mönster" som heter " tile_vert_4"
.
*Sedan la jag bara in bilden (från vänsta spalten)  som jag ville ha i alla fyra rutor som fanns , sen får man dra lite i bilderna.
.
.
.
( Man fattar bättre när man öppnat programet! hoppas jag ;))
.
.
Inte den bästa förklarningen. Men min dator kan inte printscreena så det blir svårare att förklara utan bilder.